Thursday 16 January 2014

NEW IN // Loreal & Ciaté


För ett par dagar sedan beställde jag träningskläder från Members. Jag spanade samtidigt in deras "skönhetsavdelning" där de har bra priser på utvalda märken under en begränsad tid. Det som jag klickade hem var Loreal Diamond Force Serum för 39 kronor och Ciaté Sequined Maniqure i färgen Harlequin för 64 kronor.

Då mina naglar blir väldigt sköra efter att jag använder Depend Gellack så behöver jag ett bra serum som kan göra mina naglar starkare, så jag ska testa detta och se hur det fungerar. Paljettmanikyren från Ciaté är ett roligt sätt att fixa till naglarna för en kväll. När jag läst recensioner om Ciatés manikyrer så är det negativa att de inte håller speciellt länge, så det är något jag tänkte använda vid speciella tillfällen när jag vill ha glittrande naglar. Det kommer ett inlägg inom kort när jag har provat på manikyren från Ciaté så ni får se resultatet!

No comments:

Post a Comment