Sunday 19 January 2014

MAKE UP STORAGE // PART ONE

Mac Studio Fix Fluid NC 25, Mac Factor Face Infinity Golden 75, Elf Tinted Moisturizer Nude, Lumene Skin Caring Makeup Spf 20 Honey Beige, UNE Skin-matt Foundation MO5, Rimmel Wake Me Up Foundation, Soft Beige, Loreal CC-cream Nude.
MAC Melba, ELF Baked Blush, ELF Baked Bronzer St Lucia, ELF rouge + Candid Coral under, NARS Laguna + ELF Contouring Blush & Bronzing Powder under, Bare Minerals Foundation (puder) + Clinique Blackberry Frost Duo (palett) och Calvin Klein Spare under, ELF Gotta Glow och Illamasqua Cream Pigment Androgen.

När jag var i Stockholm så passade jag att besöka Muji inne på Åhléns City. Jag köpte en förvaring med två lådor som jag nu förvarar foundations och rouge/bronzers i. Ovanpå "boxen" förvarar jag sminkborstar som jag inte använder dagligen, mina Nars läppennor och en handsprit i gelform. Ursäkta bildkvalitén, men i det hörn av sovrummet som Muji-förvaringen står i är rätt så mörkt.

No comments:

Post a Comment